• 23 grudnia 2024

USUŃ AZBEST ZE SWOJEGO OTOCZENIA

Rusza kolejna edycja programu „Usuwanie  azbestu i  materiałów zawierających azbest z terenu Gminy Ostrów Wielkopolski”. Zamieszczamy komplet wniosków, które należy pobrać i wypełnić w celu skorzystania z dofinansowania.

Program w bieżącym roku w pierwszej kolejności obejmuje nieruchomości, których właściciele dokonali zgłoszenia, na odpowiednich drukach w 2020 r., a ich wnioski  z uwagi na wyczerpanie środków finansowych przeznaczonych na ten cel nie zostały zrealizowane, po wcześniejszej aktualizacji zgłoszeń.

Program obejmie też nieruchomości, których właściciele dokonają zgłoszenia, na odpowiednich formularzach w terminie od 6 – 20 kwietnia 2021 r.*  w Urzędzie Gminy, z zastrzeżeniem, że w przypadku wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na ten cel w 2021 r. wnioski zostaną przeniesione do realizacji w 2022 r.

Zgłoszenia należy składać tylko w wyznaczonym terminie w Urzędzie Gminy, pok. Nr 1  lub za pośrednictwem poczty (liczy się data wpływu do Urzędu Gminy).

W przypadku zamknięcia urzędu wynikającego z obostrzeń  wynikających z epidemii COVID 19 zgłoszenie można złożyć poprzez wrzucenie kompletnego wniosku (trwale połączonego ze wszystkimi załącznikami) do skrzynki pocztowej zlokalizowanej w  drzwiach wejściowych do Urzędu Gminy (ul. Gimnazjalna 5)

W razie wątpliwości dotyczących programu dofinansowań do usuwania azbestu można dzwonić do Urzędu Gminy pod       nr  tel. (62) 734-62-14.

*zastrzega się możliwość negatywnego rozpatrywania zgłoszeń w przypadku  wyczerpania środków na dofinansowania.

 

PLIKI DO POBRANIA 

Formularz de minimis

Oświadczenie de minimis

Oświadczenie  tytuł prawny 

Wniosek demontaz

Wniosek unieszkodliwienie 

 

Edyta Denkowska

Read Previous

Ruszyły zapisy do ogólnopolskich konkursów dla Kół Gospodyń Wiejskich.

Read Next

Od 27 marca zmiany w zasadach bezpieczeństwa – zamknięte przedszkola i salony fryzjerskie oraz nowe limity osób w sklepach i kościołach.

Leave a Reply