• 23 grudnia 2024

NABÓR WNIOSKÓW – UTYLIZACJA AZBESTU

Rusza kolejna edycja Programu „Usuwanie  azbestu i  materiałów zawierających azbest z terenu Gminy Ostrów Wielkopolski”.

Program w pierwszej kolejności obejmuje nieruchomości, których właściciele dokonali zgłoszenia, na odpowiednich drukach w 2021 r., a ich wnioski  z uwagi na wyczerpanie środków finansowych przeznaczonych na ten cel nie zostały zrealizowane. Program obejmie też nieruchomości, których właściciele dokonają zgłoszenia, na odpowiednich formularzach w terminie od 24 stycznia do 24 lutego 2022 r.*  w Urzędzie Gminy, z zastrzeżeniem, że w przypadku wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na ten cel w  2022 r. wnioski zostaną przeniesione do realizacji w 2023 r.

Zgłoszenia należy składać tylko  w wyznaczonym terminie w Urzędzie Gminy, pok. nr 14  lub za pośrednictwem poczty (liczy się data wpływu do Urzędu Gminy).

*W przypadku zamknięcia Urzędu wynikającego z obostrzeń  wynikających z epidemii COVID 19 zgłoszenie można złożyć poprzez wrzucenie kompletnego wniosku do skrzynki pocztowej zlokalizowanej w  drzwiach wejściowych do Urzędu Gminy (ul. Gimnazjalna 5)

W razie wątpliwości dotyczących programu dofinansowań do usuwania azbestu można dzwonić do Urzędu Gminy pod nr  tel. (62) 734-62-14.

*zastrzega się możliwość negatywnego rozpatrywania zgłoszeń w przypadku  wyczerpania środków na dofinansowania.

Do pobrania:

Zarządzenie zasady dotacji 

FORMULARZ-deminimis.doc 

OŚWIADCZENIE-deminimis.doc

OŚWIADCZENIE-tytuł prawny.doc 

WNIOSEK-demontaż.doc

WNIOSEK-unieszkodliwienie.doc 

Edyta Denkowska

Read Previous

CORAZ WIĘCEJ MIESZKAŃCÓW W GMINIE

Read Next

Zmiany w funkcjonowaniu urzędu gminy

Leave a Reply