Rusza kolejna edycja programu „Usuwanie azbestu i materiałów zawierających azbest z terenu Gminy Ostrów Wielkopolski”. Zamieszczamy komplet wniosków, które należy pobrać i wypełnić w celu skorzystania z dofinansowania.
Program w bieżącym roku w pierwszej kolejności obejmuje nieruchomości, których właściciele dokonali zgłoszenia, na odpowiednich drukach w 2020 r., a ich wnioski z uwagi na wyczerpanie środków finansowych przeznaczonych na ten cel nie zostały zrealizowane, po wcześniejszej aktualizacji zgłoszeń.
Program obejmie też nieruchomości, których właściciele dokonają zgłoszenia, na odpowiednich formularzach w terminie od 6 – 20 kwietnia 2021 r.* w Urzędzie Gminy, z zastrzeżeniem, że w przypadku wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na ten cel w 2021 r. wnioski zostaną przeniesione do realizacji w 2022 r.
Zgłoszenia należy składać tylko w wyznaczonym terminie w Urzędzie Gminy, pok. Nr 1 lub za pośrednictwem poczty (liczy się data wpływu do Urzędu Gminy).
W przypadku zamknięcia urzędu wynikającego z obostrzeń wynikających z epidemii COVID 19 zgłoszenie można złożyć poprzez wrzucenie kompletnego wniosku (trwale połączonego ze wszystkimi załącznikami) do skrzynki pocztowej zlokalizowanej w drzwiach wejściowych do Urzędu Gminy (ul. Gimnazjalna 5)
W razie wątpliwości dotyczących programu dofinansowań do usuwania azbestu można dzwonić do Urzędu Gminy pod nr tel. (62) 734-62-14.
*zastrzega się możliwość negatywnego rozpatrywania zgłoszeń w przypadku wyczerpania środków na dofinansowania.
PLIKI DO POBRANIA